За цим посиланням розміщено 66 документів, методичних рекомендацій, розробок уроків тощо на допомогу педагогам та організаторам інклюзивної освіти. Портал «Освітня політика» рекомендує їх для аналізу та практичного використання.
http://poroshenko.com/projects/inklyuzivna-osvita
- Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
- Толерантність – це повага права іншого бути таким, яким він є
- Діти з порушеннями зору
- Діти із затримкою психофізичного розвитку
- Як розповісти про аутизм у класі
- Діти з порушеннями мовлення
- Діти з порушеннями опорно-рухової системи
- Рекомендації педагогам по роботі з особливими дітьми
- Дитина із порушеннями інтелекту
- Діти із порушеннями слуху
- Відмінності в навчанні
- Диференційоване викладання в інклюзивному класі
- Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу
- Концепція множинного інтелекту
- Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами
- Онлайнові сервіси для диференціації в інклюзивних класах
- Плануємо диференційоване викладання частина 1
- Плануємо диференційоване викладання частина 2
- Плануємо диференційоване викладання частина 3
- Плануємо диференційоване викладання частина 4
- Диференційоване викладання план
- Пристосування класного середовища
- Путівник для педагогів
- Сайти для людей з обмеженими можливостями
- Урок 1
- Урок 2
- Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі
- Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами
- Навчально -методичний посібник "Основи інклюзивної освіти"
- Диференційований підхід до навчання
- Соціальні засади диференціації навчання старшокласників
- Спільне викладання в інклюзивному класі
- Комп’ютерні технології для учнів з особливими освітніми потребами
- Оцінювання в моєму класі
- Формувальне оцінювання
- Ігри на знайомства
- Ранкові зустрічі
- Таблиця обов'язків вчителя та асистента вчителя
- Фізкультхвилинки
- Банк даних дітей з ООП
- Досягнення учнів
- Законодавче та нормативно-правове регулювання інклюзивної освіти в Україні
- Комплектування інклюзивних класів
- Методичні поради щодо підготовки проектів
- Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Програма iндивiдуальних корекцiйно-розвивальних занять
- Результати реабілітаційної роботи у школярів з вадами розвитку нервової системи
- Список дітей з ООП
- Супровід учнів з ООП
- Теми батьківських зборів з питань інклюзивної практики
- Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад
- Організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу
- Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Посадові обов’язки асистента вчителя
- Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання 1-4 класів
- Бланк ІПР.pdf
- Типовий навчальний план для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Типовий навчальний план для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Типовий навчальний план для дітей із затримкою психічного розвитку
- Типовий навчальний план для розумово відсталих дітей
- Типовий навчальний план для дітей із складними вадами розвитку
- Індивідуальна програма розвитку
- Орієнтовні вимоги до оцінювання
- Типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання
- Путівник для батьків
- Інклюзивна освіта від "А" до "Я". Порадник для педагогів і батьків
Коментарi